دل تنگم!......
قبرستان سیاه
دلتنگی
نگارش در تاريخ دو شنبه 24 مهر 1398برچسب:, توسط تنهایی
دل تنگم!

           دل تنگِ خیلی چیزها

                       دل تنگ این همه دل تنگی ها

                                        چیزهایی که بر من گذشت و هرگز باز نخواهد گشت!

دل تنگم

           دل تنگ نیمه شبهای دل تنگی

                           دل تنگ این همه نبودن ها

                                           دل تنگ این همه دل تنگی ها
دلتنگم

           دل تنگ عهدهایی که کسی آنها را نبست
 
 
                        دل تنگ تمام چیزهایی که میشد باشد و نیست

                                          و تمام هست هایی که نیست!
دلتنگم

         حتی آنان که دلشان برایم تنگ نخواهد شد!!

                    دل تنگ تر نیز خواهم شد

                                         می رسد روزی که بگویم:

دلم برای آن روزها ی دل تنگی تنگ شده!!


  


 



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت17:39---2 شهريور 1391
من در میان مردمی هستم که باورشان نمیشود تنهایم !
میگویند خوش بحالت که خوشحالی ، نمی دانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست برای دوست داشتن من . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: